söndag 2 maj 2010

Pannkakor=godis

Upptäckte att älsklingens mjölk gick ut dagen innan så jag fråga om han kanske ville ha pannkakor. För mig är de la typ billighetsmat och inte något man kanske bjuder sin älskling på en söndagskväll men de är gott och jag bryr mig inte om vad man äter på vilka dagar. Andra är ju noga med sånt.
Men då blev han jätteförvånad och fråga om jag kunde göra sånt? Han sa att pannkakor är som godis för han så de fick jag absolut göra :D Han har tydligen inte ätit de sen han gick i skolan. Aldrig fått pannkakor hemma men de är klart att de måste ta en jäklans tid å steka pannkakor till 12 pers hehe :)
Och för att de skulle gå snabbare så gick jag hem till mig å hämtade en stekpanna till samt sylt för den han hade var dålig. Tur man har nära hem så man kan hämta de som behövs. Hälften av de han har i sitt kylskåp är mitt och jag har massa av hans saker i mitt också så de är väl snart lika bra att slå ihop till ett kylskåp haha.

Inga kommentarer: