måndag 10 maj 2010

Helgen...

Har haft fullt upp igen men nu kommer en snabb uppdatering om helgen innan de är dags å dra iväg till jobbet.. Har inte tagit ett ända kort i helgen heller...

Fredag: Jobbade till stängning och var hemma klockan nio. Då hade älsklingen gjort mat och under tiden vi åt så skicka Viktor sms och undra om vi ville ner till han och Malin å stri litt så då gjorde vi de. Fattar verkligen inte vart han får allt ifrån, massa roliga kommentarer å knäppa ideer å man skrattar ju halvt ihjäl sig! :D Sen skulle de ut och festa så jag å älskling gick upp till han igen och slappade framför tvn...
Lördag: Jobbade så jag var hemma vid sex sen passade jag på att provsmaka den nya marabo chokladen med polka som var jättegod och precis då kom älsklingen typ. Han skulle bara duscha och sen drog vi iväg till Henrik för att grilla, Staffan och Dennis (tror jag han hette) kom också dit så de var trevligt faktiskt. Lite underligt att vara ända tjejen bara men älskling vill ju så gärna ha med mig så ;) sen skulle de dra iväg till Torsby så jag å älskling tog oss en biltur först till garaget för att spana efter skräp på backen och sen undra han om jag ville se vart hans föräldrar bor så då åkte vi förbi det. Var en jättestor sjö där och solnedgång när vi körde förbi så de var så fint så :) Å eftersom älsklingen har automat så kan man ju sitta å hålla handen hela tiden, riktigt mysigt :D Så när vi kom till stan så ser jag två personer och en golden gå på gångbanan och jag förstår redan när jag först såg de att de var T och hans tjej å så var de ju. De höll handen å vi också, var könstigt att köra förbi och älsklingen tyckte vi skulle gå i andra änden för att "råka" stöta på dom men jag tror inte ens han skulle hälsa så förändrad som han blivit så vi åkte att vidare. Om ni undrar så var de faktiskt älsklingen som tyckte jag skulle blogga om just denna saken :)

Söndag: Mitt under arbetsdagen så kom älsklingen in bara sådär, blev verkligen förvånad av att se han där allra mest eftersom jag inte ens visste att han skulle till Challa. Men han var bara där i 10 minuter sen åkte han vidare. Kom hem vid åtta och då var maten klar :) Har att en underbar kille ja :) Efter maten så myste vi i soffan och såg på Ballar av stål, tur de var bättre denna veckan än förra. Så berättar jag om en kund vi hade som berättat att hon träffat en gubbe i stavanger och flytta dit till en jätteliten by där man bara ska ha ullkoftor eller myskläder för annars glor alla tantera där och de hade tydligen koll på precis allt. Denna kunden brukade alltid ha massa strasstenar och diamantringar och de stack verkligen i deras ögon tydligen. Lät så himla kul när hon berätta allt. Så köpte hon ännu mer strass av oss för att reta dom :) Så säger väl jag till älsklingen typ att sån ska jag å bli så svara han: men älskling har du inte fattat det än att du är en stor diamant, hela du glittrar bara man tittar på dig :-) Underbara killen :D

Inga kommentarer: