onsdag 19 maj 2010

Smygkort....

Läste syrrans blogg och hon hade lagt ut bilder på mig som jag inte ens hade en aning om att hon tagit.. Var lite kul. Så här ser jag ut när jag fotograferar med de lilla objektivet =)


Annars har de inte hänt speciellt mycket. Igår hann jag bara blogga, laga mat å prata i telefon innan älsklingen kom hem. Min ex svärmor ringde, pratade i över en timma :) Hon bjöd mig på Ritas konfirmation. (T hade inte svarat på om han skulle dit, till hans egen systers konfirmation som är något av de största höjdpunkterna i Norge, inte alls som i Sverige). De tyckte de skulle vara jättekul om jag kom och eftersom de är 25 mil en väg dit så var de inga problem att sova hos hans äldsta syster. Frågan är bara om man ska eller inte? Antar att de är två som absolut inte vill att jag ska komma men de skulle jag inte tänka på, men jag har ju mitt nya liv och jag vill absolut inte ställa till med bråk. Hade de däremot varit i denna staden så hade jag nog inte tvekat för jag gillar verkligen den familjen, kanske inte så konstigt när man känt dom i typ 7 år... Aaa jag får nog tänka vidare...

Inga kommentarer: