torsdag 13 maj 2010

Tiden flyger iväg...

Hinner verkligen inte med någonting. Har massa måsten men de blir som de blir. Idag var de meningen att jag skulle vara med Milla men har inte hört något så nu är planen att jag, syrran å Liam ska till mamma medans älsklingen är i garaget. Sen ikväll ska vi iväg på hemligt uppdrag, i morgon ska vi på monstertruckshow i Karlstad, lördag är de bilträff och på kvällen födelsedagsfest hos Henrik, söndag har jag inget planerat än så länge och måndag blir de en Norgetur :D Vi är lediga 5 dagar ihop så himla härligt, fast hur mycket ledighetstid får man? Aja ser verkligen fram emot dessa dagar, slappa kan man göra nån annan gång och städa också :D

Har inte gjort så mycket de sista dagarna mer än jobb å umgås med han. Jo föresten syrran och jag var på stan häromdagen. Jag sa till henne för ett tag sen att jag inte ska köpa något onödigt innan resan, bara sånt som jag måste ha. Så gick vi på stan och jag skulle kolla efter ny jacka har spanat in en miljon skinnjackor och funderat på om jag verkligen ska köpa en men jag har ju ingen vår/sommarjacka så jag måste ju ändå ha en. Men de tyckte ju hon var önödigt. Visa min jättetrasiga plånbok och väska och sa att jag behövde nytt men de tyckte hon inte alls att jag behövde för jag kunde ju fortfarande använda dom. Visa ett trasigt alldeles för stort linne och sa att jag måste köpa nya linnen men nej de tyckte hon inte var viktig. Vet inte om de är bra eller dåligt att ha med henne :) Man skulle ju kunna tro att hon är jätterik med tanke på att hon inte köper något förens de verkligen inte går att använda typ.. Så jag köpte faktiskt ingenting!
Men igår på lunchen så rände ja runt i alle butiker å hitta verkligen ingen skinnjacka som var som jag ville eller som satt som jag ville. Är inte de typiskt när man väl bestämt sig för att man ska ha en.. Men så efter jobb så kom jag på att jag såg skinnjackor på Kappahl för några veckor sen men jag såg dom inte där nu så jag frågade och då hade de en kvar och gissa vad, den var i min storlek :D Så himla bra =) Lite tur ska man att ha ibland å. Så var jag ju tvungen att köpa två linnen också för ja de måste man ha...
När jag kom hem kände jag mig på jättedåligt humör men bara jag kom till älsklingen så blev de mycket bättre :D Å han tog med mig till restaurang Jennys å vi åt fylld lövbiff, klyftpotatis å rödvinsås. Var faktiskt inte så gott som de låter men man fick ju i sig något och min älskling var ju jätteromantiskt och de är de som räknas :-)


Åh så var syrran och Liam här en dag och han hittade två par örhängen på mitt vardagsrumsbord som han så gärna ville prova. han blev så söt så :) Sen skulle han ju hjälpa moster att ta av å sätta på ett annat :) Se bara så koncentrerad han är, sötingen :D

Inga kommentarer: