torsdag 6 maj 2010

Ytterligare en äventyrlig dag :D

Igår när älsklingen kommit hem från jobb så drog vi till stan och köpte mask och sen vidare till Edane där vi beställde pizza och sen iväg till Henrik.
Åt pizza och sen började vi packa bilen med en gång för att dra iväg och fiska. Man körde verkligen långt, långt, långt in i skogen och de fanns inte ens teckning på telefon där. Tänk å få bensinstopp där eller att något farligt skulle hända. Aja vi överlevde båtturen och vi behövde inte simma i land :) Men någon fisk fanns de däremot inte :( Såg inte en ända en så de kanske är för tidigt för att fiska eller så är dom på botten på den djupa delen eller något.




Sen lyckades ju pöjkera se en gammal husvagn längre bort i skogen (de såg den ifrån båten) så när vi var klara tog vi bilen upp en bit och sen fick vi promenera en bit för att se den. Var en sån gammal äggformad husvagn ungefär som den älskling har så han var ju helt faccinerad =) Gamla ödsliga och övergivna hus och husvagnar verkar vara våran grej :) Fattar bara inte hur dom har fått upp två husvagnar hit för man kunde inte köra dit med bilen. Men de måste ha stått där bra länge eftersom de växt ett träd upp genom den man hakar i bilen-snygg förklaring haha!! En riktigt lyxig toalett hade de byggt också där de finns både tvål och servetter :D




Sen åkte vi tillbaks till Henrik. De grejja med massa och jag gick till Henriks sovrum för att kolla in den alldeles färska kattungen. Den kom precis före vi kom dit :) Men jag tog faktiskt inga kort, någon som är förvånad? Hehe.. Sen kolla jag ut för att se vad de drev med å då vinka älsklingen ut mig och då förstod jag vad han hade i tankarna då han satt på fyrhjulingen. Så de var bara å slänga sig på och hålla fast han hårt som tusan för jävlar vad de går å så skulle han pront köra upp på berg och nedför stupbranta stup och även backa upp ifrån de. Sen var de min tur och jag nöjde mig med att köra i 15km de var lagom de, ända tills han tvinga mig att gasa på fullt men sen var jag tillbaks i min vanliga takt :D Hehe..


Sen såg vi på arga snickaren och efterlyst och under tiden åt vi blåbärspajen jag bakade. Och giss om de blev mycket skratt när jag skulle hälla på lite vanlijsås och locket ramlade av så jag fick typ all vaniljsås i hela min tallrik-mycket lyckat!! Så alla fick ösa med sina skedar ifrån min tallrik, kan säga att de smaka mycket vanilj och lite blåbär :D Haha. Men de var en toppendag-mycket trevligt :=)

Inga kommentarer: