fredag 28 maj 2010

Min efterlängtade present!! :)

Älsklingen har i flera veckor pratat om att han beställt en present till mig som han tror att jag kommer att bli väldigt glad över... Jag har varit supernyfiken och när han har varit full så har jag försökt få ur han vad det är för något. De ända jag visste var att han inte visste om den kom om 1 vecka, 3 veckor eller 6 veckor och tillslut fick jag en ledtråd att den börja på v och att de var något jag önska mig. Gud vad jag tänkte!
Igår var iaf dagen då jag skulle få presenten och jag var så nyfiken och fråga flera gånger när jag skulle få se den så säger han blunda då så ska jag hämta den å precis då ringer min telefon. Så jäkla typiskt, precis i den stund jag äntligen ska få presenten... Var mamma som ringde å sa hon skulle hämta en sak så vi skulle gå ut å möta henne. Så då gjorde vi de och efter en stund kom syrrans ex Robin bort och stre en del och sen kom grannarna Malin och Viktor bort å stre så man visste knappt åt vilket håll man skulle titta åt haha.. Stod ute i 1,20 minuter, fatta om att dra ut på tiden för min presentöppning.. Men sen då skulle jag äntligen få den och jag skulle blunda igen..

När jag öppnar ögonen ser jag denna leksak som dundrar å slår på trummorna och spelar. Ja den var faktiskt lite rolig men inte något jag förväntat mig så jag förstod att detta var ett skämt. Så säger han nej de var inte den och så ger han mig två gummipluppar till bilen. Fatta inte ens vad de var och han såg nog att jag inte var så glad som han hoppades på så han drog fram nästa sak..

Och de var denna kåpa som ska sitta i motorutrymmet. Den saknas på min bil och de har han stört sig på men återigen inget jag behövt eller önskat mig. Visst är de säkert bra att ha den men... Så gav han mig nästa present, den stora riktiga presenten som börjar på v. En Aero Vinge, nu blev jag glad, äntligen något vettigt å inte massa trams haha. Fast jag gillar när han tramsar sig :) Han berätta att han hade tänkt sätta på vingen på min bil igår men så blev ju klockan så mycket eftersom vi stod ute å stre massa så de hanns inte med. Vill ju se hur bilen ser ut med vinge ju!! Coolt att ha en aero vinge då tror väl alla att jag har aero va =)


**********************************************

Ska iväg å jobba sista dagen idag innan semestern :) Då har jag jobbat 7 dagar på 8 dagar och de har varit mycket jobbigt med tanke på att jag vanligtvis bara jobbar 3 dagar i veckan. Länge sen jag jobba så här mycket men jag klagar inte..
Har tänkt massa på tårtor och bombaderat Lisa med frågor angående det så nu är jag redo. På torsdag ska vi baka :) Nu ska jag faktiskt iväg till biblioteket å låna böcker om tårtor och portugal för de finns väl alltid mer att lära =) Inte varit där på många år så bibliotekskortet kanske är inaktivt?!

Inga kommentarer: