onsdag 5 maj 2010

Bröd i stora lass!!

Var på stan och kika idag. Syrran var tvungen att åka till banken för att fixa något så hon kan betala med kort över internet. Så var de ju torgdag också så vi passa på att ta en titt där. Oj vad mycket fint men jag klara mig utan att handla även denna gången. Förutom att jag handla massa bröd. Har aldrig handlat bröd på torget men jag insåg att de var väldigt billigt. Köpte ju 15 tekakor häromdagen för 28kr och här fick man 18 tekakor för 22kr. Allt på bilden för 110kr så nu har jag bröd så de räcker i en hel evighet!! Vet knappt om jag har plats i min stora frys men tur att jag har en reservfrys i grannhuset där de nog inte är några problem att lasta av lite :)

Halva dagen har redan gått åt, man hinner ju knappt någonting innan älskling kommer hem från jobb ju. Ska städa upp lite och baka en blåbärspaj under tiden. Sen när han kommer hem så ska vi åka till Henrik och så ska vi åka ut på sjön och fiska. Sen blir det pizza och sist paj =) Blir sköjj de!! Man gör alltid massa roliga saker med Älskling :-)

Inga kommentarer: