måndag 31 maj 2010

Töcksfors

Bakelserna var jättegoda och de var väldigt trevligt hos mamma. Superfint väder så man kunde gå i klänning. Var så gött så! Synd bara att både de och vi hade saker att göra men så är de.
Drog iväg till Töcksfors å besökte först shoppingcentret, var många år sen jag var där så de var lite kul men de är ju väldigt likt vårat center, kanske för att de är samma gubbe som äger dom. Sen åkte vi över till andra sidan till gränshandeln och där fanns de massa roligt. Får se om jag lägger upp bild på de sen.. Och sist drog vi iväg till den omtalade gamla skroten som stått orörd i ungefär 40 år. Var inga skyltar att följa men älsklingen visste ju vart de var så de var ju bra för de kändes som vi var helt fel, kan man komma längre in på en smal grusväg tro...? Intressant var de iaf men kanske inte ett ställe jag besöker så många gånger som älsklingen gjort...








Liam fick prova på att köra buss :D Han körde förstås många bilar denna dag..

Broarna var en gammal bildörr eller underedet på en bil eller så. Inte så ofta man går på en sån bro :)

Åh Liam såg ju förstås en traktor å de var mycket intressant!!

Åh vad tror ni älsklingen pysslar med då, haha :D *Tjuv*

Liam var på väldigt bra humör, iaf efter att han fått sova och ätit :D


Var hemma halv tio och igen var jag helt slut efter en sån här dag. De tar mycket på krafterna med alla utflykter hela dagen lång men roligt är de ju förstås. När vi kom hem la vi oss nästan med en gång å medans han läste biltidningar så läste jag ut två tårtböcker =)
Nu ska jag njuta av min semester :D

Inga kommentarer: