fredag 21 maj 2010

Snart semester...

Tänker mycket på resor nu.. Inte blir de ju lättare när man vet att kusinerna är på Kanarieöarna nu och idag åkte Linda till cypern. Vill också ut å resa fast de är ju inte så länge kvar, fast tillräckligt för att längta :D
Har varit å jobbat på de andra jobbet idag. Fick 7 pallar med varor så de var fullt upp. Första gången jag jobba där när varorna kommit så de var kul, och lagerkillen som levererar varorna var ju skitrolig :-) Att de var mycket snuskprat gör väl inget :)
När jag sluta jobba så var de verkligen skitfint väder och 23 grader varmt, kunde inte ha jacka på mig för de var för varmt MEN så kom man hem till Arvika och här är de regnigt, grått å 15 grader.. Faan kanske skulle ha stannat i Challa. Ska ju ändå dit i morgon igen..
Nu blir de att hämte upp syrran sen ska vi på grillfest (fast grillningen blev nog avblåst) hos brorsan. Blir nog kul de :D

Har precis varit ledig 6 dagar och om två veckor har jag 1 vecka semester :) Och sen jobbar jag typ 3 dagar (gissar jag på) sen har jag 3 veckor semester till. De bästa är att de knappt kommer gå åt någon bensin i juni månad =) Wiie då sparar jag ju 2000kr :D

1 kommentar:

Jenny sa...

Härligt att ha något att se framemot. Låter underbart med en resa.Otroligt men sant så verkar solen även hittat till Småland idag, det var allt på tiden! =)
Ha det gott!