måndag 24 maj 2010

MåndagsLördag!

Vaknade av att pappa ringde imorse å berätta att Thomas var i challa å ville träffa mig men är inte de typiskt att man väl är ledig när han är i dessa trakter.. Pratade i över en timma och de är inte ofta de händer.. Hade headsettet i så jag kantade gardinerna under tiden. Sen sydde jag klart alla gardiner. Duschade å cyklade iväg till syrran för att lämna filmer å sen till konsum å handla. Var lite jobbigt att handla utan cykelkorg så handväskan blev ju överfylld med potatis, fläsk, lök, mjölk, saft, pålägg, tandborstar (är väl lika bra att ha en hos han också) och en påse äpplen som jag fick bära löst.. Då vet ni de ;)
Kom hem å började direkt med maten, ni kan säkert gissa vad de blev för nåt :) Sen hade älsklingen planer för oss. Man vet nästan aldrig i förväg hur en dag ser ut men jag gillar överraskningar :) Han tyckte vi skulle åka till Karlstad å lämna in min kamera, bara sådär.. Så då gjorde vi de. De sa de skulle ta två veckor så då hinner jag ju få tillbaks den innan vi reser så då Måste jag ju inte köpa en ny, men vill jag åndå? Börjar ju bli lite kär i den med dubbla displayer... Jobbigt!! Sen tog vi en tur till Biltema också så jag köpte en cykelkorg å en sadelmuff med gele :D Nu ska de bli bekvämt å cykla :D Efter de åkte vi till garaget å satte upp alla gardiner, blev jättefint!! Nu längter jag tills vi ska iväg....
Efter de kände jag mig lite sleten och eftersom vi inte haft en lugn helgdag så fråga jag älsklingen om vi inte kunde ha en MåndagsLördag idag å mysa, se på film å äta chips å de sa han ju inte nej till, så nu vet ni vad vi sysslar med ikväll.. :D

Inga kommentarer: