fredag 28 maj 2010

Shopping för 7kr

Idag på lunchen så var jag å shoppade och betalade endast 7kr, de tycker jag var helt acceptabelt :) För de fick jag en bikini (fanns inte min riktiga storlek men denna får funka) och två linnen. Okey jag hade ju ett presentkort på 300kr men jag tycker ändå de var mycket för pengarna, och de var ju inte ens min plånbok de gick ut över, förutom de 7 kr då :)

Sen gick jag till mitt andra jobb och köpte dessa solglasögon. Såg dom förrförra gången jag jobba men kunde inte bestämma mig å så klart var de ju slut veckan efter när jag jobba men så ringde Eda igår å berätta att de kommit in igen så jag bad henne lägga undan dom så nu är dom mina å jag slipper att gå å ångra mig att jag inte köpte dom :D

2 kommentarer:

Jenny sa...

Kul när du lägger ut mycket bilder. Var ju ett överkomlgt pris kan man säga =) Jätte fina kläder och glasögon, du kommer glänsa på standen i sommar ;)

Milli sa...

Tack Jenny :) Jätteroligt när du kommenterar :D