torsdag 6 maj 2010

Torsdag...

Idag har jag inte gjort mycket vettigt... Har plockat lite, kollat datan massa, sökt på resor. Var i stan med syrran på bolaget också, lite småsur över att syrran som bär Liam handlar först och inte behövde visa leg men jag som är storasyster var tvungen till de, så jag fråga kassörskan om hon inte såg att jag var storasyster och då kolla hon lite på oss båda och sa jo nu ser jag det... Aja...
Hämtade upp brorsan å Dennis för de skulle till Tingsgatan å så frågar de om jag kan köra hem dom bara de gjort vad de nu skulle göra. Javisst tyckte ja, inga problem!
Berättade för dom om min fyrhjulingskörning och dom var ju såklart inte imponerade över mina max 15 på ett gärde :D Släppte av pöjkera och de sa aldrig hejdå så jag sa något till syrran i stil med aaa hejdå kul å ses. Så börjar jag åka, hann bara typ en meter innan syrran ropar till: men dom ska ju med igen. Ja just de!! Så bra minne har jag haha... Skynda mig å köra hem alla och sen var de bråttom hem till mig för att börja med potatisgratängen. Man hinner ju knappt någonting eftersom älskling slutar 4 varje dag. Så när han kom hem så åt vi och sen var de meningen att han skulle till garaget och grejja och jag tänkte städa lite mer, kanske sortera kort eller scrappa men så säger han att han inte fått denna delen (munstycke) som han trodde skulle ha kommit så han behövde inte till garaget. Så då tyckte jag att vi kunde åka till garaget ändå å grejja med husvagnen så då gjorde vi de. Plockade ur gardinskelorna och bytte ut dom mot gardinspiral i alla fönster. Snart ska de sys gardiner :) Sen kom några kompisar till han bort å stre litt och senare åkte vi till Challa (gud vad trött jag börjar bli på å se det stället då) och hämtade en förgasare och sen hem igen och gjorde varma smörgåsar. De var min dag de :)

Inga kommentarer: