söndag 16 maj 2010

Helgen...

Har haft fullt upp sedan sist nu igen... I torsdags kväll var vi på överaskningskalas hos Henric, han visste inte om något och vi var ett gäng som beställt smörgåstårta och drog dit. Var kul :) Sen såg vi på grannfejden allihop och de var riktigt kul. Mina kära grannar som är väldigt bra kompisar funderar på att komma på massa skit och söka dit och säga att grannen brukar kissa i brevinkastet och såna saker, mycket skratt blev det...

*********

Fredag var vi i Karlstad och såg på monstertruckshowen. Lägger upp ett inlägg senare eller i morgon med text och bilder.

*********

Lördag var de meningen att jag skulle på bilträffen men så kom jag på att jag skulle jobba på de andra jobbet så då gjorde jag det :) Var ändå knappt några bilar eller folk hörde jag så jag missa säkert inge. Efter jobb så åkte jag hem och gjorde mig i ordning för party. Skulle vara fest hos Henric *host, host*. Älsklingen roa sig med att köra fyrhjuling trots att han hade druckit. De sluta med att en stor grill blev påkörd samt att han starta brandlarmet inomhus när han stod på altanen och spann, haha :D Var bara vi där och efter ett tag fick vi tag på en chaufför så vi tog ut älsklingens finbil och åkte i den för första gången på kvällen. Konstigt att festa i en bil för flera hundra tusen. Men jag skötte mig faktistk finfint :D En gammal klasskamrat-min föredetta älskling Emma var också med och Lisa och Lousanne. Ett tag var de bara vi 4 tjejer som åkte i den rosa caben och de var häftigt :D Och gubben fick ett 45 årigt ragg som vi skulle köra hem, hon höll på å tafsa på han å jag bara satt å flina jag hehe. Han var såå full att han inte hade koll på något ;) Röka skulle han göra å fast ingen hade tändare så han låtsades röka och askade å så som om den vore tänd, bra koll han hade :) Haha!! Men nej jag gillar han lika mycket ändå :D
Kom hem strax efter 4, stackars Lousanne fick bara sova typ 4,5 timme innan hon skulle iväg på ett 10 timmars pass :(

**********

Idag har vi mest bara slappat. Låg kvar superlänge i sängen, typ till tre eller något. Sen bestämde jag att jag måste vara själv ett tag så jag får gjort saker. Blir lite sämre med sånt när han är här :( Så jag började städa och kolla datan och sen skicka han att han tvättat klart en maskin och att jag kunde fortsätta tvätta så då gick jag till tvättstugan och när jag ändå är i hans hus så kan jag ju inte bara gå hem igen utan jag tyckte att jag var tvungen att gå upp och ge han en puss innan jag går hem å fortsätter igen. Fast jag blev kvar där en timma så de var inte så enkelt som jag trodde. Sen gick jag hem och fortsatte städningen å la in kort på datan. Sen när de var dags för nästa maskinbyte så var jag återigen tvungen att hälsa på en snabbis. Han hade ganska roligt åt att jag typ "körde ut han" fast ändå kan jag inte vara ifrån han. Nej de är att litt svårt, speciellt när han ändå bor så nära ;) Sen åkte vi å handla och han laga tacos åt mig medans jag skulle blogga fast jag hann bara att gå igenom och bestämma vilka kort jag ska lägga ut för monstertruckshowen. De är vad man hinner på en dag de... Skulle umgås med Milla å men de var bara en lampa som fungera på bil så hon våga inte köra i mörkret då men i morgon ska vi försöka ses innan vi drar iväg till Norge. Fast älskling prata på att vi kanske skulle till Forshaga å köpa cykel men de märks. Dagera går superfort även om man inte har något planerat har jag märkt!!

Här bjuder jag på några roliga kort på busungen. Tagna i fredags i Karlstad :)

Inga kommentarer: