måndag 22 mars 2010

Blev kidnappad? Eller mina planer ändrades...

Sov såå gött inatt :) Märktes att jag inte sovit så mycket natten innan, om ens något?! Aja..
Vaknade till i morses av ett sms, orka inte kolla men efter 5 minuter så hade jag fått ett till och då blev man ju nyfiken. Läste de och startade dagen med ett smile på läpparna :D Vissa är ju bara för sööta :)
Gick upp och kolla datan lite och var i stan och handla så när jag kom hem så hann jag sätta mig vid skrivbordet å ta fram de bilder som jag tänkt scrappa. Var länge sen jag scrappa nu men precis när jag satt mig så såg jag att syrran och Liam kom gåendes in på min gård.
Syrran har inga pengar på mobil och kunde inte förvarna, tur jag var hemma :)
Hon hade tänkt kidnappa mig från mina planer, åh hon lyckades juh också!!

Så jag blev med henne hem och hon gjorde iordning potatisgratäng och kotletter :) Fast jag fick ju sköta kotletterna för hon satte sig vid datan och glömde maten. Hon trodde visst att jag skötte den eftersom jag satt i köket. Hon tänkte inte på att jag hade fullt upp med att skicka sms att jag inte heller tänkte på maten haha.. Sen såg vi på Fucking Åmål.
För många år sen när mamma jobba hela tiden så gjorde vi alltid kotletter och satt på en trästol i vardagsrummet och åt kotletten i handen medans vi såg Fucking Åmål, de gjorde vi skitofta om inte varje dag i ett bra tag. Nu ville vi återskapa detta eller något, fast de har ju blivit lite modernare nu så vi åt med potatisgratäng och på en tallrik, sen satt vi faktiskt i soffan så de blev väl inte riktigt samma känsla :D

Och kan ni tro att någon nog gillar mjölk? Fan är vi verkligen syskon? Jag var igår tvungen att slänga en hel mjölkliter för att jag inte använt någon mjölk och den hann att gå ut på datum medans syrran dricker flera liter mjölk i veckan!! :-)

Inga kommentarer: