tisdag 30 mars 2010

Mycket att göra!!

Är superstressad. Jobbat 11 timmar och de var väldigt ruchigt idag =) Nu har jag slängt i mig lite mat och kände mig tvungen att blogga jämt ett inlägg eller två så jag inte hamnar för långt efter. fast egentligen har jag knappt tid med de.. Ska strax iväg :) Precis som varenda kväll. Inte mycket ensamtid nu men de kommer förr eller senare..

Snart äre påsk och då kan jag träffa alla mina vänner, alla de som bor långt bort och är hemma i värmland under påsklovet. Har längtat som bara den!! Vill ju ha dom nära mig hela tiden juh!! Är kanske därför man saknar skoltiden lite för då var man ju med dom varenda dag..

I morgon är jag ledig, sista dagen jag är ledig innan de är dags för Elmia på fredag :) Åh i morgon kommer Lasse hit så vi ska umgås hela dagen!! =) ska simma också :) Sen ska vi boka resan till Portugal som vi gått å väntat på i snart ett år. Wiie vad kul med en tjejresa =)
Gött skare bli iaf!! Ser verkligen fram emot sol och bad!!

Torsdag är de jobb i 12 timmar så nu vet ni vad jag pysslar med om jag inte bloggar på ett tag igen.. Kanske hinner med ett snabbt inlägg i morgon?!

Inga kommentarer: