tisdag 16 mars 2010

Tisdag utan planer...

Så här ser min vecka ut i stora drag:
Måndag: Slappdag, umgås med syrran på stan. Promenad i vårvädret!
Tisdag: Slappdag, göra det man känner för.
Onsdag: Shopping i Challa med syrran (Erica kunde inte).
Torsdag: Tur till Karlstad med arbetskollegorna för att äta mat och se på musikal :)
Fredag: ??
Lördag: Fest
Söndag: Se på musikal i Arvika =)

Vaknade av sms från Tonje vid nio =) Läste och tänkte att jag svarar sen men som ni vet så har jag så svårt att somna om igen. Borde egentligen inte ha telefon i sovrummet eftersom jag vaknar av minsta lilla grej. Till och med om jag har på ljudlöst så vaknar jag ju av vibrationen vid ett sms..
Så jag svarade på det och gick upp...
Har kollat igenom de mesta och nu sitter jag och kollar ut genom fönstret och funderar på vad jag ska hitta på idag. Så himla skönt att man inte alltid har något planerat.
Är jättefint väder idag med =) Funderar på att ta en promenad till stan och träna, sen måste jag handla lite mat. Sen skulle jag nog behöva tvätta bilen också för de syns inte att den blev tvättad för 1,5 vecka sen :( Sen kanske jag ska fixa med ett brett skärp, kanske scrappa lite? Eller hinna ikapp med min farm (ligger otroligt mycket efter där). Ja de finns mycket man kan göra vi får se vad jag får lust med...

Inga kommentarer: