söndag 21 mars 2010

Lördag- Nytt jobb och party!!

Börjar med att berätta att jag jobbat för första gången i en ny butik igår!! Har vetat om i en vecka att jag skulle jobba och såg verkligen fram emot detta. Hade verkligen glömt av hur de var att vara ny på ett ställe, även om man har mycket vana så är de ju en del som är nytt såklart! Men personalen var/är supertrevlig och jag klara mig jättebra (om jag själv får säga). Efter en timma hade jag lärt mig kassan och efter tre timmar gick Eda till en annan butik för att handla så jag fick stå helt själv :D Har även lärt mig typ 10 saker utantill vad dom kostar :) Hoppas de blir mer jobb där för jag hade kul :) Men de märks...

Sen direkt efter jobb så var de raka vägen till stan för att hämta upp syrran, brorsan och Therese som skulle vara hos mig medans jag gjorde mig iordning inför festen hos grannen :D Vet inte vad klockan var när vi kom dit men det var riktigt trevligt!! Var många man kände som var där :) De roliga var att man fundera lite på hur vanligt de är med syskon som festar ihop, vi var ju tre syskon plus att Viktor hade med sig sin brorsa, Henrik hade med sig sin syster Sofia, sen var Ida där med hennes kille som hade 4 syskon med sig så de var 4 syskonpar där haha. Sen var ju de ju massa andra också som Christian, Therese, Linda, Anna, Magnus, Sjur, Samo, Ikka och Kim M som kom dit en tur. Tror de var alla? Isf var vi 21 stycken, ja kuul var de iaf!! :D
Sen fortsatte vi till Rajjens och där träffa man ännu mer som man kände som Jimmy, Christian L, Min man Magnus, Henrik, Affe och Kim D :) Vissa av de har jag inte sett på flera månader så de var sköjj :D Synd att de som vanligt tar slut så fort!! Rätt som de är så är kvällen/natten över :( Lite bilder från kvällen...


Underbara fina syster :)

Såg inte så glad ut här men jag var skitglad, de syns bara inte :)

Här är vi hos grannen :) Christian demostrerar hans "moderna" kamera och hans polare Viktor och Henrik fick lära sig något nytt om sin kompis :)

Samo, Anna och den alltid mycket glada Linda :D

Therese, Jezzica och Sofia.

Linda, Magnus och Sjur.

Sjur och Ikka.

Sjur å samo på Rajjens.

Åh så fick jag en motorcykel i present av grannen :D Så snällt så :) Inflyttningspresent kalla han det, haha.. Fast Sofia fick tydligen också en men varför bara vi fick ja de vet jag inte.. Men snällt var det :D

Och jag kan tillägga en sak till : Lösnaglar och fest går inte ihop!!! Tappa 4 stycken :( Jag som hade vant mig vid dom...

Inga kommentarer: