måndag 15 mars 2010

Shoppingsugen!!

Är riktigt shoppingsugen nu!! Måste ha lite nya kläder känner jag, men man har ju inte råd till allt man vill ha tyvärr :( I morgon eller på onsdag ska väl jag, Jezzica, Liam och Erica till challa för att handla lite nytt till garderoben. Men igår så var jag lite rastlös och satt och gogglade kläder och hittade massa fint som jag bara har sååå lust med!! Om man ändå hade obegränsat med pengar... =)


Gillar skarpt den vit-rosa klänningen längst ner! Gillar även den rosa- svarta men de kanske är För fina? När ska man använda dom? Den blåa är ju lite mer vardagsklänning enkel och fin. Den vita är ju också enkel och jättefin men den kanske inte håller sig vit så länge?!


Den långa koftan var ju ascool, inte så dyr heller! Den andra koftan var också lite cool, mjuk och go med djuröron på luvan. Dessa stickade klänningarna med brett skärp tycker jag var jättefina de har jag verkligen lust på. Helst skulle man ju ha dessa silvriga stövlar men de vet jag inte vart man får tag på och man skulle nog inte använda dom så ofta heller så de får fungera med svarta. (om jag nu köper dom) Den bilden längst ner till höger påminner om de jag såg på kappahl för ett tag sen men som inte fanns i min storlek :( Något i denna stil är det jag är ute efter nu..

Vad tycker ni? Passar jag i något? Känns som att jag inte behöver åka till affärerna för att shoppa när det finns så mycket fint på nätet man kan handla.. Men nu vet jag ju iaf vad som finns så har jag ju det i bakhuvudet när vi är i Challa =)

Inga kommentarer: