lördag 13 mars 2010

.::SEMESTER::.

I morgon är det jobb men sen efter det så har jag semester i en vecka!! Vanligtvis brukar folk gilla att vara ledig men jag är ju ledig så mycket ändå att det mer eller mindre kvittar för min del. Men var tvungen att ta ut en del semesterdagar. Har inte något speciellt jag ska göra så vill ni hitta på något så bara säg till :-)
Är extremt jäkla ressugen nu igen, sett massa tv program där de reser bort och man blir ju inte mindre sugen av de!!
Så under semestern så får jag nöjja mig med att drömma mig bort till en varm och skööön plats låångt bort!!




Kollade igenom Tunisien bilderna ikväll och det är mycket man förträngt, är kul att kolla igenom kort och minnas tillbaka. Såg bland annat den här bilden på mig och Milla och kunde inte hålla mig för skratt!! Gud så snygga vi var, eller inte!! :) Vi var inne i en sån där Moske eller vad de heter där muslimerna ber. Och kvinnor får inte visa axlar och knän och eftersom vi hade korta kjolar så var vi tvungna att dölja de med dessa super-uber-snygga skynkerna. Pöjkera däremot fick gå i sina fina märkeskläder :(

Inga kommentarer: