torsdag 18 mars 2010

Restaurang besök och musikal

Som jag skrev tidigare så blev dagen mycket stressig. Åkte och tränade och solade en sväng och när jag kom hem så slängde jag mig in i duschen! Hade bestämt innan vad för kläder jag skulle ha på mig men givetvis så kunde jag inte hitta dessa!! Så typiskt.. Fick lite panik men slängde på mig andra kläder, sminka mig snabbt och föna håret. Så hade jag ju tio minuter på mig innan jag skulle möta upp Catarina på tågstation så jag tänkte att då hinner jag väl sätta på mig lösnaglar också. Aldrig använt de tidigare och de tog lite längre tid än jag trodde så det blev väldigt stressigt!! Kan säga att turbon fick verkligen testas idag!! Sen såg jag ett tåg som stod vid stationen så jag fick springa sista biten. Måste sett skitdumt ut när jag sprang där i högklackat och händerna i luften, typ =)
Men de var som tur var inte vårat tåg så jag hann att pusta ut i sådär 5 minuter innan vårat tåg kom :) Puuh...
På tåget satt alla kollegor och jag började med att fila naglarna, haha.. När vi kom till Karlstad så tog vi en tur till Åhlens först och sen vidare till restaurangen Munken. Var jättemysigt där, tog bara kort på maten tyvärr...

Till förätt åt jag vitlöksbröd med någon tomatsalsa? Var så fina ord så jag fick inte med mig alla namn.. Var supergott iaf :)

Min huvudrätt, minns inte namn men de var kyckling fylld med örter och bacon, väldigt god den med :)

Och till efterätt passionsfruktspure med nougatglass och denna kakan minns jag inte namnet på. Var jättegod mat och vi hade väldigt trevligt men sen var det stressigt iväg till Scalateatern där musikalen Annie spelades.
Var jättekul att se och vi hade verkligen en toppenkväll =) Har precis kommit hem och nu känner jag att jag längtar efter min säng :D

Inga kommentarer: