torsdag 25 mars 2010

Torsdag...

Hade verkligen sett fram emot att få ha sovmorgon idag, antal sovtimmar de senaste nätterna tänker jag inte ens börja räkna på! Men istället så ställer jag upp som en bra moster och ska strax köra iväg gullungen på dagis :D Syrran orkar inte gå dit med barnvagnen eftersom Liams farfar ska hämta honom i eftermiddag på dagis och då behöver han inte barnvagnenn och då orkar inte syrran gå och hämta en tom barnvagn eftersom hon måste ha den i morgon när de går till dagis..
Idag har jag en del att pyssla med hemma.. Ska blandannat börja på ett nytt syprojekt :D Ska sy nya gardiner till köket!! Rosa ska de bli :) Är så trött på de blåa rutiga vanliga gardinerna jag har nu, har haft de i många år fast i huset hade jag inte dom men de är ändå gamla så nu när våren kommer så behövs de förnyas lite känner jag :D Man blir gladare då?! :-)

I helgen är de jobb som gäller, långa dagar :D Sen i morgon ska jag hem till Erica en sväng och på lördag hoppas jag på att få hinna träffa Milla... :)

Inga kommentarer: