torsdag 4 mars 2010

Lite rapport...

I Tisdags var det ju dags för massa nya säsongspremiärer. Såg dating in the dark men den var väl ingen höjdare men lite kul att se men kanske inte något jag kommer följa utan ser på om jag är rastlös eller något... Sen var det desperata hemmafruar, det var däremot mycket mer spännande. Och sen satte jag mig snabbt vid datan då jag trodde det skulle vara lite längre reklam mellan pauserna men då fick jag sms av syrran att det är där madde går. Så då förstod jag att Cougar Town redan hade börjat. Och det var superbra! Skickade sms till syrran ibland med haha eftersom jag visste att hon såg det också och hon skrev att hon egentligen skulle lägga sig men det var för roligt. Så bara efter 11 minuter så visste jag att detta ska jag fortsätta se!!

Igår var jag på jobb. Sen efter jobb åkte jag iväg snabbt till Hema för att se om dom har något mönster man kan använda till klänningen.. Åkte hem och började tvätta, var fram och tillbaks i tvättstugan hela kvällen och samtidigt så kolla jag datan, såg på tv, laga mat och byggde ihop nattduksborden. Blev kanonfint!! Var helt slut när jag var färdig och klockan var 23.15 så jag gick och la mig. Och gissa! Jag sov supergött i natt :D Så det är nog det som är grejjen, man ska slita ut sig till max så sover man?! :)

Idag hade jag tänkt att hinna träna och tvätta bil innan jobb men jag ser att tiden blir lite tajt eftersom jag ska iväg och jobba också.. Ikväll blir det att packa resväskan för i morgon klockan 4 drar jag iväg till Sbn. Hoppas på solsken och 30 grader varmt, tar med mig bikinin ifall att :-)

Inga kommentarer: