tisdag 30 mars 2010

Påskstädning och vårpromenad

Skulle uppdatera bloggen snabbt igår men då fungera inte bloggen. Allt för att man egentligen inte har tid att skriva eller? Aja.. Nu kommer en snabb uppdatering..
Igår städade jag klädkammaren och bärde ner massa till förrådet istället, även mitt skelett på 180cm. Tror han blev glad av frisk luft men kände mig taskig som nu låst in han i källaren istället.. Och gissa om folk titter när man är ute och går med han, aja var ju bara från detta huset till de andra =)
Sen mötte jag syrran och Liam strax utanför dagiset och vi gick en promenad för att plocka påskris. Tog skitlång tid eftersom barnvagnen är trasig och Liam måste gå själv med sina små ben som går mer bakåt än framåt typ :D
Sen blev syrran med hit och jag ställde fram alla påsksaker och gjorde fint medans hon tog typ alla min kort från datan..
Höll på att somna på soffan också, är väldigt sleten fast de gör mig ingenting :)





Syrran demostrera hur en motorcykel fungerar :) Snäll som jag är så fick han leka med min 6 månaders försenade inflyttningspresent :D

Och Gullungen ville ju såklart hjälpa till att hänga saker i riset :)

Matchande väggar or what =)

Inga kommentarer: