tisdag 9 mars 2010

Dagen idag...

Dagen idag har bara rusat iväg den också.. Var superfint väder och 5 grader varmt så jag var bra sugen på att ta en promenad men det hanns inte med. Sydde ju som sagt 5 timmar sen efter det så åkte jag till syrran en sväng, sen åkte vi och handlade och sen åkte jag hem. När jag kom hem så åt jag mat, kolla datan och så har jag sett på halv åtta hos mig, date in the dark, desperate housewife och cougar town =) Sen efter det har jag pratat i telefon några timmar :) Så snabbt gick denna dagen...

I morgon har jag tänkt bli klar med klänningen, om jag kommer på hur luvan ska sys?!. Sen ska jag nog ta en tur till mamma, måste lämna lite saker... Ja de var många planer det.. Skulle nog behöva ta tag i lite städning igen, fattar inte vem som stökar ner =)

Inga kommentarer: