onsdag 17 mars 2010

Så lite som behövs...

Igår kände jag mig jätteglad!! Vet inte riktigt varför men de kändes som att allt börjar ordna upp sig och jag mår bra...
Idag vakna jag till av tre sms men alla gånger så tänkte jag nej jag läser inte så kanske jag kan sova vidare.. Sen när jag vaknat och läste så hade Catarina skickat ett sms där de stod Tjena smulis jag har din tågbiljett så vi ses på station i morgon :D Guuud kan man bli glad för mindre? Bara av att läsa smulis. Bettan har också sagt massa fint de sista om att jag är så rolig och att jag skriver så bra i bloggen och alla såna där småsaker och ord värmer verkligen!! Är inte mycket som behövs för att få mig att le. Och ett av de andra smsen var från Mario som undrade om jag ville komma och jobba hos dom på lördag!! Har ju semester från mitt vanliga jobb och nu har jag nog fått ett extrajobb?! Ska iaf jobba där på lördag =) Wiihee vad kul!! Känns som en mycket bra start på dagen!! Äntligen är turen på min sida!! :D
Sen har man skickat mycket med en annan person och jaaa de känns bra =) Vill känna så här varenda dag :D

Inga kommentarer: