lördag 13 mars 2010

Ruggit skrämmande!!

Jepp jag somna med ett leende på läpparna fast jag tänkte en stund innan jag klara somna. Hämtade upp Linda i morse och åkte på jobb. Körde henne till stan igår efter jobb och i morgon efter jobb ska hon med till stan igen :) Hon är att rolig hon men jag tror att de vi pratar om får förbli hemlisar :-)

Idag efter jobb kom Erica å hälsade på i några timmar :-) Hon är van att jag alltid har sååå mycket att prata om så ibland säger hon bara ja det är bara att börja berätta allt vad som hänt sen sist :) Och idag sa hon något som jag inte alls har tänkt på, att de ofta händer mig väldigt konstiga saker. Hon påstår att det bara är mig allt sånt händer. Ja så kanske de kan va? :D Så fick hon tjuvkika på min klänning också :) Hon hade följt projektet med spänning... Var mycket trevligt!!

Efter att hon gått hem så satt jag och kolla igenom lite bilder och upptäckte något som jag inte tänkt så mycket alls på.. Har ju märkt på vågen att jag gått ner 11kg men jag har ju inte märkt så mycket av det mer än att jag har mindre storlek på kläderna och så. Och fast att väldigt många säger att dom märkt stor skillnad så verkar det lixom inte gå in i mitt huvud. Men efter att ha kollat igenom dessa kort så ser jag stooor skillnad och nu får jag lov att säga att jag har märkt skillnad!! Är ju ruggit skrämmande hur man såg ut förr, nästan så man inte vågar visa bilder men de finns ju redan i bloggen så. Visar en helheltsbild av hur jag förändrats sen november 2008 till januari 2010. Usch, aldrig mer att jag ska se ut så där!! Påminn mig kära vänner om jag börjar se ut så där igen så jag kan träna bort det med en gång :D Förhoppningsvis hamnar man aldrig där igen men det är svårt att se sånt själv men jag får väl fortsätta hålla koll på vågen, märker jag att jag gått upp minsta lilla kilo så är det hårdträning som gäller!! :D


Inga kommentarer: