torsdag 11 mars 2010

Onsdag och torsdag!!

Igårkväll efter Edaneturen så tog vi en tur till affären och köpte lite mat sen åkte jag hem till syrran och gjorde lasagnette med bechamellsås :) Sen såg vi på 3 filmer och två tv program. Kom hem strax efter 1 i natt :D Min klänning ligger lite på vilning kan man säga, klippte faktiskt ut delarna till luvan igår och nålade fast kanten och klippte ut ett hjärta och en tofs så två timmar gick åt till det men hade ju tänkt bli helt klar...

Idag har jag inte fått gjort något typ. Duschat, ätit mat, kollat internet, bloggat och gått igenom alla bilder. Sånt tar tid!! Idag har jag egentligen lust att bli klar med klänningen men de hinns nog inte, måste verkligen städa upp, ligger ju tygbitar och nålar lite här och var!! Men de är väl först vid 16,40 som man börjar göra lite vettigare saker. Då ska jag promenera till stan och möta syrran för vi ska kolla i lite äffärer och så måste jag på banken... Efter det ska jag köpa fikabröd och gå hem till en kompis och där blir man nog kvar hela kvällen :-)

Sen är det jobb fredag, lördag och söndag, sen har man semester en vecka!! Och så ska jag umgås lite med Erica i helgen :D De är så långt jag planerat :P

Inga kommentarer: