fredag 19 mars 2010

!?!Lösnaglar!?!

Satte ju på mig lösnaglar igår för första gången... Ååh herrehud vad handikappad man blir!! Så himlans ovanligt.. Mina kollegor fick hjälpa mig att knäppa jackan :) Och när jag var på toa och skulle ta på mig mina tajta leggins så givetvis lossa ju en nagel men som tur var så tog jag med mig limmet ifall att så ingen hann att märka något =)
Nu har jag ju haft dom i typ 21 timmar och börjar bli lite mer van men jag riskerar ingenting och hade problem att tom sätta på mig bh juh, eller att dra ur tofsen ur håret. Ja allt är mycket avancerat nu, känner mig handikappad. Och att skriva på telefonen med touschskärm trodde jag kanske skulle vara enklare nu när man har pekpinnar men nej tom de är jobbigt.. Och skriva på datan, nej herre guud.. Blir korta inlägg från mig nu :) Tills jag vant mig =)


Var uppe vid tio idag eftersom jag skulle hämta Liam som kördes till dagis och syrran som kördes till busstationen.. Nu blir de så lite data som möjligt!! Och det är STÄDNING som gäller!! Varit ledig i flera dagar och har inte ens haft tid med städning.. Hoppas naglarna sitter kvar även vid diskning!! :D

Inga kommentarer: