tisdag 9 mars 2010

Godis och kaktest =)


I söndags när vi åkte hem till värmland igen så stannade vi till på Ica och då köpte jag bland annat Dumle chokladkaka samt Ballerina kladdkaka.
Dumlen fick jag syn på för några veckor sen men jag äter ju inte så mycket godis så jag köpte ingen då.
Och Ballerinan ser man ju på reklam hela tiden och har även läst om den i några bloggar så dessa var jag tvungen att prova nu när man skulle åka så långt.
Bägge två var goda men tyvärr så finns det minus med bägge två. Ballerina kladdkakan smakar typ vanlig ballerina, inte någon större skillnad, men god var den absolut men jag känner ingen kladdkakesmak, dock har jag inte doppat den i mjölk som står ska ge bäst smak..? Och Dumlen smakar inte så mycket dumle, är mest choklad med någon kolakräm i, nästan som plopp. Trodde det skulle vara segt som klubborna och smaka precis som dumle. Men dom var goda på sitt sätt men hade dom inte hetat Dumle så hade jag nog inte gissat på att det var det det var...? Iaf så var det kul att få prova något nytt =) Och jag känner att det blivit alldeles för mycket godis under helgen så snart blir det dags att bränna bort det :)

Inga kommentarer: