torsdag 18 mars 2010

Bra start idag med!! :)

Idag när jag vakna så hade Milla skrivit på msn =) Hon är sjuk och är hemma nu så då har man mer tid att hinna skriva. Är jättekul de för hon jobbar så himla mycket att de inte finns så mycket tid kvar :( Så hon får gärna vara sjuk, nejdå skojja bara :D
Hon använder inte msn så ofta och sist vi skrev så hade hon kort på våran snygge kompis (en struts) som profilbild och när man ser den så tänker man ju tillbaks till Tunisien.. Idag när vi skrev så hade hon bytt bild till en när hon blev pussad av en annan av våran kompisar (kamel) och jag kan inte rå för att jag faktiskt saknar Tunisien lite. Och nej de har ingenting med T att göra!! Har kort på mig när kamelen pussar på min bröst men jag ser ju helt vettskrämd ut, var ju riktigt obehagligt med dom där stora läpparna där haha.. Men de är jättekul att ha kort så man kan se tillbaks och minnas. Trodde aldrig jag skulle sakna Tunisien som land pga de jobbiga folket men nu börjar jag nog ändå, fast de är nog mest för sol, bad och shopping och har jag tur så är de bara för att jag är så ressugen!!


Men om exakt 3 månader så ligger jag förhoppningsvis på stranden i Portugal =) Hoppas att de ska bli minst lika roligt och framförallt skönt så att jag inte behöver tänka på Tunisien.. :)
Försöker få med Milla också men hon ska ju till Turiket i April och sen ska de väl iväg i höst också så de blir nog inte så fast att hon egentligen vill.. Man kan väl aldrig resa för mycket? Haha.. Och pengaproblem har hon ju inte!! Så bli med nu =) Ju fler dessto roligare blir det..

Inga kommentarer: